Wirtualne Targi Nowych Mieszkań i Domów dla Warszawy i woj. mazowieckiego zorganizowane przez Grupę Morizon-Gratka odbyły się w dniach 17-19 marca 2023 r. na platformie noweinwestycje.pl/targi. Liczba odwiedzających Wirtualne Targi wyniosła ponad 70 tys. osób. Wydarzenie zgromadziło ponad 50 deweloperów z Warszawy i województwa mazowieckiego, którzy zaprezentowali ponad 6000 ofert nowych inwestycji mieszkaniowych.
Wysoka frekwencja podczas Targów potwierdziła, że format wydarzenia był dla uczestników bardzo interesujący – to z pewnością ciekawa alternatywa dla tradycyjnego modelu targów. Dzięki wirtualnej platformie targowej można było za pomocą czata bezpośrednio kontaktować się z przedstawicielem dewelopera, zapytać o szczegóły ofert, a także otrzymać pomoc dotyczącą procesu wyboru nieruchomości. Ponadto, wielu deweloperów oferowało specjalne promocje dla uczestników targów, co stanowiło dodatkowy bonus do skorzystania z wirtualnego uczestnictwa w Targach.
W trakcie Targów odbyły się prelekcje eksperckie, dzięki którym uczestnicy mogli zdobyć wiedzę na temat m.in.: rozwoju urbanistycznego Warszawy, ekologicznych rozwiązań w nowo budowanych mieszkaniach, kwestii prawnych związanych z zakupem nieruchomości czy wyboru lokalizacji do zamieszkania. Organizatorzy Targów zadbali także o informacje związane z aranżacją wnętrz, a uczestnicy mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz ciekawe inspiracje związane z wykończeniem mieszkania lub domu.
Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w konkursie, w którym za zadanie było opisać swoją wymarzoną kuchnię. Ze zgłoszeń zostaną wyłonieni laureaci, którzy otrzymają nagrody w postaci zestaw mebli z asortymentu sieci KOMFORT, wraz z usługami projektowania, transportu i montażu.
Komunikacja Targów była bardzo szeroko zakrojona i obejmowała reklamowo różne kanały medialne – szczególnie portal internetowy Onet.pl, gdzie reklamy Targów to kilkanaście milionów emisji różnych formatów promocyjnych. Targi były również promowane w social mediach, takich jak Facebook, LinkedIn czy Instagram, gdzie organizatorzy regularnie zamieszczali wpisy, zachęcając użytkowników do udziału w wydarzeniu.
Sprawdź >>> Ogłoszenia nowych inwestycji w Warszawie
Dodatkowo wykorzystano zasięg rozgłośni radiowych Grupy EuroZet w woj. mazowieckim, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Reklamy były nadawane na kilku popularnych stacjach radiowych, m.in. Radio Zet, Chilli Zet czy Meloradio.
Kampanie internetowe były również mocną częścią promocji, dzięki czemu organizatorzy docierali do osób zainteresowanych nieruchomościami i branżą budowlaną w sposób precyzyjny i efektywny. W kampaniach internetowych wykorzystywano różnorodne narzędzia, takie jak: reklamy w wyszukiwarce Google, na Facebooku I YouTube, remarketing oraz mailingi.
Ważnym elementem komunikacyjnym Targów była również publikacja materiałów redakcyjnych, m.in. na Onet.pl, związanych z branżą nieruchomości oraz wykorzystująca prelekcje prowadzone podczas Targów. Dzięki temu, informowano o wydarzeniu osoby poszukujących fachowych informacji i inspiracji związanych z nowym mieszkaniem czy domem.
Wszystkie te działania skutecznie przyciągnęły uwagę uczestników, co przyczyniło się do sukcesu Targów i zwiększenia zainteresowania tematem nowych nieruchomości wśród osób, które obecnie są w procesie poszukiwania lub podejmowania decyzji o zakupie.
Partnerem medialnym Targów był serwis Onet.pl, a partnerami merytorycznymi: serwis Businessinsider.pl, Lendi.pl, Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego, serwis NowaWarszawa.pl oraz Eiffage Immobilier Polska. Fundatorem nagród w konkursie podczas Targów był marka KOMFORT.
No Comments